Åh vad jag är glad!!!

2011-10-06 @ 15:29:18
Åh vad jag är glad!!! Vi fick tillbaka våra kemiprov idag, och jag fick MVG :D 1p ifrån full pott! :D så jäkla nöjd asså!!! Vi fick sluta typ en hslvtimme tidigare idag så nu sitter jag i systers lägenhet :) jag lyckades försova mig imorse.. Vaknade 8 och insåg att oj jag börjar om 30min... Väldigt lyckat!.. Sen i skolan så har jag bara räknat matte.. Jätte kul.. Typ 5timmar matte,, min hjärna är död och jag har en mattehemtenta jag måste göra klart idag och helst typ nu.. För vid halv 5 så åker jag ner på stan igen för att möta Maria och sen ska vi ta bussen till Rimbo för att gå på Rimbo Marknaden :) där vår älskade mamma står med Härjedalsköksvagnen. Sen följer Maria med hen till oss. Igår red jag ut på Ella helt själv o hon va suuperduper duktig! :D stannade ingentong förens vi kom till kalvhagen, där stod vi i typ 10min och velade men tillsist så gick hon fram (y) jag valde att bara gå halvägs förbi och sen vända eftersom hon va så duktig :) och sen galopperade vi på åkern och hon va superduktig där oxå :D hon har redan börjat få ordentliga muskler på ryggen! (y) Moritz va mkt finare i benet igår :D åh vad jag är glad över det! Det sköna är att han inte är halt utan han är bara svullen så det går nog över snart.. hoppas jag! :) Men ne nu måste jag göra min mattehemtenta och så måste jag äta och fixa mig innan jag åker till Rimbo :) Hare bäst! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0