KRIG i skolan!!!

2011-11-25 @ 20:05:53
Sorry för att jag inte har bloggat men har faktiskt inte haft tillgång till en dator :/
Igår gick jag upp tiiidigt och jag va tom pigg :D klockan ringde 05.17 och då var det bara att bege sig till duschen, skönt va det! Sen ut i stallet och byta täcken på hästarna sen bege sig till skolan pigg och gald :) Skolan va seg som alla torsdagar är, hade en liten fysiklabb på eftermiddagen men annars var den inte speciellt intressant. Efter skolan så begav jag mig till Marias lägenhet och umgicks med dom :) spelade Fifa mot Arvid, 1-0 till honom,, rätt duktigt tycker jag eftersom han har suttit och spelat som galen efter att jag sist va där :P han satte 1-0 målet precis i slutet så lyckades hålla honom där ifrån nästan hela matchen (Y) Efter att jag varit där så åkte jag, mamma ocjh Tinus till Tuthammar i Storvreta och lyssnade på en föreläsning om Mental träning, väldigt intressant och rolig va den! Blev bara 6st fullklottrade A4-ark med intressanta saker på 2,5timme! (Y) Efter det så satte jag mig på bussen till stan för att åka till min lilla Älskling :D Super mysigt som vanligt att vara där!

Idag så hade vi vanliga lektioner fram till lunch sen efter lunch hade vi KRIG mot vår lärare!!! Shit va sura vi blev när vi fick tillbaka matteprovet som vi hade lämnat in förra veckan också för att han skulle rätta om,, och idag när vi fick tillbaka det så va det fortfarande inte rättat rättvist.... Vi blir GALNA!!!! och det är inte bara det han gör men det va dropen som gjorde så den fulla bägaren rann över! Då gick vi till rektorn och pratade och kom fram till att han skulle prata med vår STEN till lärare och och sen skulle vi ha ett möte allihopa på torsdag nästa vecka (Y) Hoppar det blir bättre nu,, han har ju fan haft snart en hel termin på sig att lära sig vårt arbetssätt.. men fan heller att han har gjort det.. hur tänker skolan igentligen när dom anställer en 62åring för att vara lärare till 4elever med höga förväntningar och stora mål?... Tänkte dom ens alls?
Efter vårt lilla krig så slutade vi för vi vägrade ha lektion med honom mer idag.. så då åkte jag till pappas jobb,, där satt jag och räknade matte och fick massa jätte bra hjälp av Lasse pappas jobbarkompis :D gjorde 18 tal idag (Y)
Men nu sitter jag här och bloggar och äter Naturchips och dricker Blossa Glögg och ska nu kolla på IDOL :D
Jag är en mycket glad Chey nu! :D:D

Btw jag glömde säga det men i onsdagskväll så klippte jag Ella ;D Stor helt stilla och var lugn hela tiden, kan man ha en bättre 4åring? hon är ju aldrig klippt förut men ändå va det som om det är något hon gjort hela sitt liv ;o Galet duktigt häst!

Vad har ni gjort i veckan då? och hur har den varit? Min vecka har varit underbar iaf!!!
Men nu ska jag dra!
Hare bäst!
PUUUSSS

Lilla pappa får göra detta inlägg snäppet finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0