Snabbt inlägg..

2011-11-01 @ 21:03:12
Hejsan!
Igår blev det ingen dressyrträning för jag kom på att det inte är några lektioner på loven och nu är det ju höstlov :) Så igår fick Moritz vila och Ella longerade jag en stund bara :) Ella va fin som vanligt (Y) 
Sen idag så gick jag upp 9.30 och gick ut i stallet och släppte ut hästarna och red Moritz, de fick stå inne lite längre idag då de kom in sent igår :) Mamma hade morgonfodrat vid 8. Jag red bara ut en stund barbacka på Moritz, hoppade en liten stock i skogen, han tyckte det va vääääldigt kul och jag med :D
Sen longerade jag Ella med dubbla linor, alltså hade jag longergjord och två linor, ena gickgenom en låg ring och sen bakom rumpan till min hand och den andra gick genom en låg ring till min hand. Hon stretade emot handen väldigt mkt så satte på en lös gummisnodd för att få henne att bli lång och låg, och det blev hon och då gick hon super fiint :)

Sen efter det så mockade och fixade jag stallet sen blev det in och slappa. superskönt att inte göra någonting utan typ bara sova hela dagen :)
Men nu har internet dampat hela kvällen så därför blir det bara ett snabbt inlägg då lillebror vill ha tillbaka datorn nu.

Vi hörs!!
PUUUSSS

Mina tre älskade hästar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0