Seg men rätt rolig dag ändå,, :)

2011-11-17 @ 20:28:47
Ja idag va det en rätt så seg dag men vi hade kul ändå :) Vi har börjat med MatteC idag och så fick vi nya miniräknare, nämligen grafräknare :D Galet roliga dom va att leka med ^^ hehe
Sen efter det så hade vi Kemilabb på Jensen :) vi skulle ta reda på hur mycket kristallvatten det finns i en formelenhet av Kopparsulfat (CuSO4) :) Visst låter det intressant? ;)

Efter det så va det lunch och då käkade vi pannkakor på Fröjas sal som vi gör varje torsdag :P sen efter det så hade vi en liten genom gång i Kemi sen slutade vi.. men eftersom jag bor på landet (1mil till närmaste buss) och min kära familj är så superduktiga på att kommunisera med varandra så kunde jag inte komma hem.. så jag gjorde Linn E sällskap på stan en timme och sen gick jag till Mattssons Guld:s nya butik, där Janne (min plastpappa) jobbade och sen åkte jag hem med honom. Så när jag kom hem vi 18.30  så gick jag ut och gav hästarna hö och skulle mocka,, men gissa om mamma inte redan hade gjort det?! Galet skönt att slippa göra det idag! :D
Så nu sitter jag framför TV och kollar på "Du är vad du äter" och bara slappar,, har inte gjort det på hur länge som helst på en vardag, superskönt!

Men vi hörs!!
PUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Kajza

Fin blogg. =)

2011-11-17 @ 22:49:17
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0