Krönika skrivning..

2011-11-21 @ 14:37:34
Just nu sitter jag i skolan och har Svenska lektion.. vi ska skriva en Krönika om Julens baksida. Måste hitta något att skriva om bara som jag tycker är negativt med julen, kommer nog bli svårt!

När jag slutat så tänker jag lägga mig i en av sofforna här i skolan och sova en timme, har utvecklingssamtal kl.16 men sen kommer jag inte hem så får se vad jag gör efter det :) Hoppas på att jag kan få krypa ner i min lilla pojkes säng och mysa och kolla på när han spelar Cod med sina vänner :) Men vi får se om jag stannar i skolan och pluggar ist.

Men nu måste jag hitta något att skriva om,, tänkte skriva om Julmaten och att det är sjukt att folk äter halvfabrikat på julen! men vi får se om jag hittar något att koppla till.
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0