♥ Josefine Englund ♥

2011-11-27 @ 14:14:20
Nu kommer inlägget om min älskade vän Josefine Englund som jag lovade skulle komma :)

Namn: Josefine Englund
Ålder: 17år
Egenskaper: Underbar, glad och alltid på topp!
Ras: Liten Blondin med blågråa ögon ;)
Syssälsättning: Realgymnasiet Uppsala, NB2 tsm med mig (Y)
Från: Upplands-Väsby



Ja vem är Josse nu då? Jo hon är en helt galen och underbar människa som alltid får en glad, finns ingen chans att man kan vara nere i hennes sällskap! Hon har ett jävla anamma och vägrar ge sig och tar sig ALLTID upp till toppen när hon ramlat ner till botten, hon är en sån som bara touchar botten för en sekund för att sen börjar vägen uppåt igen. Helt galet underbar brud! Det är helt sjukt att vi inte blev kompisar förens vi hade gått 1år tillsammans i skolan, vi blev typ oskiljaktiga precis innan sommarlovet i våras, ingen av oss förstår varför vi inte hittade varandra direkt i början, men jag är superglad att jag hittade denna underbara lilla diamant!


För mig betyder Josse allt, utan henne skulle jag nog inte orka gå till den tråkiga skolan om hon inte hade funnits där varje dag, att komma till stan för att ställa sig och vänta på henne vid tåget för att sen bli mött av en liten blondin som kommer springandes med armarna utsträckta bara för att kunna omfamna en, hur underbart är inte det liksom? Man blir alltid lika glad och sprallig när hon kommer, finns ingen bättre människa än henne! Hon har varit som en klättervägg för mig, med hjälp av henne har jag tagit mig upp från botten inom ridnignen och även privata saker, utan hennes stöd och pepp hade jag kanske inte haft kvar någon häst nu och det är jag så himla glad att jag fortfarande har och det är tack vare henne. Börjar ni förstå hur mycket hon betyder för mig? Det finns liksom inga ord som förklarar hur mycket hon betyder och hur glad jag är att jag har henne och hur mycket jag älskar henne!
Josse är grymt duktig på att rida för att inte ha ridit så jätte mycket innan hon började på vår skola och har ett så harmoniskt och trevligt ridsätt, alla hästarna är nöjda med henne på ryggen, har ALDRIG sett en häst som är sur eller grinig med henne på sin rygg.

Josefine med E som hon hela tiden påpekar när lärarna skriver fel på tavlan ;) får alltid alla att garva om det inte är åt det hon säger så är det åt hennes garv! x) Fråga någon annan i vår klass eller på vår skola om vad som Josse gör för att få en att Garva så kommer nog alla säga "Hennes garv är bara för härligt! det går inte att hålla sig när hon skrattar" ;p 



Jag kommer inte på något mer att skriva, eller jo det gör jag men kan inte formulera det rätt, det finns liksom inga ord för hur underbar Josefine Englund är! Så ni får nöja er med det här :)

Jag älskar dig så otroligt mycket min bästavän Josefine Englund!

PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh Pim, min andra halva!! jag älskar dig sååååå mycket och du kommer föralltid vara en del av mitt hjärta!!! <3333

2011-11-30 @ 22:47:02
URL: http://josefineutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0