Jag älskar dig<3

2011-11-07 @ 19:40:34
Var du än är och var du än befinner dig, så finns jag alltid där för dig
Jag vakar över dig som Gud över jorden, förklarar mina känslor genom dom här orden
Dagarna kommer och dagarna går
Jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår
Det finns en dröm -Du och jag lever i den
När du ser på mig, då stannar tiden
Tusen diamanter finner jag i dina ögon
Alla mysiga stunder i livet -Det är du som gör dom!
Älskvärda stunder när jag ser dig le och skratta
utan dig skulle jag vara borttappad!

Min ögonsten och livets diamant
-Att du är min, det kan inte vara sant
Som en ängel från himmlen förtrollade du mig
Och jag lovar dig, jag kommer aldrig såra dig
Du är det bästa som hänt mig
Prinsen i mitt liv
Och jag älskar dom stunderna att ha dig här bredvid
Att smeka ditt hår och nudda dina läppar
utan att tveka
Nej, du är den perfekta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0