Idag har jag gjort.. vadå undrar ni såklart! läs inlägget så får ni veta ;)

2011-11-14 @ 22:27:20
Haha ja idag har jag gått i skolan som vanligt, skulle möta Josse vid tåget 8.47 men såklart försov hon sig plus att hon hade kommit sent ändå eftersom tåget hon skulle ta och tåget efter va inställda,, ovanligt eller hur? -.-' skittåg!! så fick gå till skolan helt själv,, :( jag som skulle ge Josse en stor bamsePimkram!! ;o
Menmen iaf i skolan så har vi jobbat med Julshowen hela dagen :) Kommer bli galet bra det här!! Bara vi hittar tillräckligt många mickar! (Y) annars kan det bli svårt att höras.. och juste vi har sålt 344st Newbody-paket ;D Galet bra!!

Efter det så skyndade jag mig hem för att åka på en dressyrträning i Gimo som jag inte alls va taggad att åka på.. men det gick rätt bra ändå :) Jag va där 40min innan då lillebror skulle på Öppet hus på Bruksgymnasiet i Gimo kl. 18 och min träning börjar 18.30.. :) så skrittade fram i typ 25min, vilket nog var väldigt bra för lillegammelpojken Moritz :) Sen efter träningen så åkte vi hem och nu sitter jag här,, fast ska ta fram Kemin när jag är klar med detta inlägg (Y) bara 2frågor kvar,, löste den som jag suttit och grubblat på i två dagar på bara några minuter på bussen hem från skolan,, ibland kan man bli rätt trött på sig själv och sin hjärna.. Men att komma på vilken atomjon det är som har 54 elektroner och laddningen 2- när hjärnan är trött visade sig inte vara så lätt..

Och juste Josse FACERAPE:A mig idag såg jag nyss ;o hon skrev "fan skulle inte ätit det där till middag... toan hela dagen! (Y)",, jag ska va snäll imorrn det lovar jag er,, jag ska bara strypa henne lite grann (A) Men hon vet att jag älskar henne och hon vet att hon kommer få igen!

Ännu en sak jag höll på att glömma säga, Jag älskar min pojkvän! han är helt underbar! <3

En perfekt kombination, lagom hård, lagom mjuk, lagom kaxig, lagom mesig,, ingen har någonsin matchat mig så bra som du gör! Jag älskar dig Josefine Englund!


Imorrn ska jag och Josse göra ett nytt försök att mötas innan skolan och gå dit tillsammans,, tror ni vi lyckas? :P

Nej nu måste jag dra!
See Ya later bitches!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: emma

vad bra! :)

jodå här går det också bara bra, njaa rider två storhätar som jag har tävlat lite på också men en går inte att köra så då blir det bara hemma tavlingr men en adra har jag vart iväg lite med nu ihöst och så ;)

får väl boka in samma tävlingng någong gång! :D <3

2011-11-15 @ 06:18:49
URL: http://teczowy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0