I skolan på min lediga dag,, visst är jag duktig?! ;D

2011-11-10 @ 21:52:51
Hejhopp gummisnopp :D
Ja som rubriken säger så har jag varit i skolan idag även fast jag var ledig :P Men åkte dit för att plugga tsm med Hanna och Linn, vi behövde slå våra kloka huvuden ihop för att förstå vissa uppgifter i matten. Men efter en hel dags matte så blev vi tillsist klara (Y)

Sen vid tre så ringde jag hem och frågade när Siri skulle åka bussen till stan och jo gissa.. hon skulle ta bussen som gick 16.35 från gimo och den bussen jag skulle hunnit med från stan skulle va i gimo 16.10 vilket inte riktigt funkar då eftersom det tar 15min hem med bil från gimo.. så det blev till att ringa mamma och fråga när hon slutade,, och gissa vart hon va,, jo nämligen på Gräsö där hon hade varit sen kl. 10.30 imorse.. så det blev bara till att stanna kvar i skolan och plugga lite till,, men tur va det för nu är jag klar med Informationshäftet om Terränghjulingar och Traktorer och TV-reklam Analysen (Y) :) Så nu slipper jag åka till skolan imorrn också! (Y) yeay!!! 
Super sköönt!
Så imorrn ska jag upp vid 7 för att hinna ut och rida på morgonen för sen ska jag sitta och plugga resten förmiddagen fram tills mamma kommer hem för då ska jag åka med henne till bussen för att åka till stan, ska förmodligen träffa Älskling en stund och sen åker jag till pappas jobb för att åka med honom hem sen på kvällen :D Sjuuuukt länge sen jag träffade lilla Pappi! Saknar honom masssor!

Men nu ska jag ut i stallet och ta in hästarna.
Ni får ha det bäst!!
PUUUSSS

Pappi får stå för att göra detta inlägg lite finare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0