Hennes första skutt över ett terränghinder :D

2011-11-03 @ 22:40:56
Idag gjorde Ella sina första skutt över ett terränghinder :D bara en stock men ändå, hon hoppade så glatt och fint över :D Jag är lycklig!
Sen klättrade vi lite upp och ner i små backar,, hon tyckte det va läskigt att gå ner för så hon försökte sig på en egen metod att ta sig ner,, nämligen att lämna bakbenen ovanför backen och bara gå ner med frambenen,, vilket inte gick så bra :p men tillsist så gick hon klockrent både upp och ner.
Jag klippte även Moritz för andra gången den här hösten :) han va snäll och duktig! blev rätt bra (Y) sen red jag ut en stund i skogen på honom, vilket han tyckte va skojj.
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag,, jo jag och storasyster bakade misslyckade brownies.. inte ätbara!! BLÄÄÄ!
Vi käkade kokt korv till middag med hembakta tunnbröd till, som inte heller blev som vi riktigt hade tänkt oss men dom va ätbra och tom goda :P så det va ju tur!

Vad har ni gjort idag då?


Nu ska jag sova!
Hare bäst!
PUUUSSS

Sommaren tillbaka tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0