Halt ute?

2011-11-18 @ 09:27:11
Tror ni det är halt ute när busschaffören säger åt en person som stod upp, för att bussen va typ full, att sätta sig ner o att ALLA skulle sätta på sig bältet? Att bussen är 20min sen styrker ju min teori också. Det går långsamt, jag som redan är 1timme sen,, försov mig med 2timmar imorse :o inte första gången heller.. Nu måste jag göra något åt det! Punktslut! Men ni får ha det så bra så hörs vi sen. Idag kommer Maria och Arvid hem till oss också och så ska jag på show i Gimoladan med Elaine, Amanda o Issa o kanske några till :-) Men vi hörs för nu ska jag gå tillbaka till att halvsova o lyssna på Justin Bieber ;D Haha PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: emma

Va kul att du vill kommentera min blogg :D hahahhahahaha! , jag dör önskar att våra buss chaförer också skulle göra så xd

2011-11-19 @ 21:43:25
URL: http://teczowy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0