GP-hoppningen i Globen :)

2011-11-27 @ 13:17:17
Imorse kollade jag på GP-hoppningen i Globen på Svt1 :) Riktigt snyggt ridet alla svenska ryttare kan jag bara säga! Dock synd med RGB och Kiara La Silla's små missar men hans runda är alltid lika snygg oavsett missarna! Grattis till Jens Fredricson som kom 2a med Lunatic :)

Kiara La Silla & Rolf-Göran Bengtsson

Lunatic & Jens Fredricson

Efter att jag kollat på GP-hoppningen så käkade jag frukost och nu sitter jag här :) Men ska gå ut i regnet och plocka lite kvistar, blad och mossa för att fixa pappas julkrans som ska hänga på ytterdörren :) det har jag gjort vid den här tiden varje år i typ 5år nu, blivit lite av en tradition för mig att julpynta kransen :) Jag vår- och sommarpyntar den även, eller iaf oftast gör jag det men julpyntningen är det viktigaste för mig så även pappa får ha lite julfint även fast han varken firar eller tycker om julen :)

Men vi hörs sen!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0