Gissa vad jag gjorde igår/idag!? :D:D

2011-11-16 @ 16:27:45
Jag va på Twiday med Linn Eriksson och såg Twilight, New moon och Eclipse och sen 00.01 så gick premiären av BREAKING DAWN part 1 :D:D:D GALET BRA DEN VA!!!!
Helt sjukt bra, verkligen något man måste seee!!! nu är det bara vänta 1år till så blire Twiday igen!!! fast då med Breaking Dawn part 2 som premiärfilm :D:D Längtar redan som satan!!

Här kommer även lite bilder från bion, rätt mkt folk huh? ;s

Det är så fint efteråt ;)

Lite övriga bilder

Jag vet inte hur jag lyckades men Linn ser ut som en galen vetenskapsman xD

Efter filmerna så gick jag och Linn till Min lilla älskling och hans polare, sov hos dom (Y) skulle sovit hos syster men vi orkade inte gå 40min när vi hade sovplatser 2min från bion ;D Superskönt att få sova med min lilla älskling igen, hade inte träffat honom på över en vecka ;o Men nu har jag stillat mitt "begär" efter honom för en stund ^^ Sen imorse så gick jag till skolan och gjorde en restuppgift och sen åkte jag hem vid 10.15 :) superskönt! hade ingen mattelektion idag så va ju ledig men va tvungen att göra restuppgiften så nu har jag inga uppgifter att göra till skolan på 2 veckor :D Galet skönt!!

När jag kom hem så såg det ut såhär överallt,, och då va klockan halv 12 på dagen ;o jag tycker snön kan ta och komma nu!

 

när jag kom hem så gick jag ut i stallet och red Ella och Moritz,, båda va helt freaked out!!! Moritz va så på helspänn att han stod och darrade i stallgången ;o Galna häst!! Ella va bara galen att rida,, men jag tror deras galenskap va för att jag inte har ridit dom sen i fredags ;p så imorrn är dom nog lugnare,, hoppas jag! Men dom va roliga att rida idag eftersom dom va så mkt på tårna så det kändes som att rida på moln :D riktigt härlig känsla!

Men nu ska jag äta lite mer Chocolate chip cookies i gjutjärnspanna som Siri har bakat! Mumsmums!!
(lånad bild, fast vår ser likadan ut.)

Sen blir det att bege sig till stan för att sova hos syster Maria, :) börjar ju tidigt imorrn och jag har inget att göra hemma då stallet är klart och jag har inga läxor, så ska underhålla mig med att försöka hjälpa Maria med Svenska grammatik :p

Men nu måste jag dra!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: emma

Va kul att du vill kommentera min blogg :D jaha, nej usch vad jobbigt! :/

aah oej jag fattsar men får väl se till att träffas sen då ;) <3

2011-11-16 @ 20:00:33
URL: http://teczowy.blogg.se/
Postat av: Engman

asså jag är typ helt kär i twilight!

Jag blir helt besatt, hahaha asså sjuk unge men det är fan läskigt!! När jag sov igårnatt(?) aja, den när jag kom hem från bion så DRÖMDE jag om det...... asså hahahah, men dom är så jälva bra o man blir ju typ "med i filmen" när man tittar. scaryyE

2011-11-17 @ 18:48:52
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0