Duktig or not...

2011-11-09 @ 20:36:47
Känner mig helt kass idag!
Idag har jag typ inte gjort ett jävla dugg.. Har ridit Ella och Moritz och fixat stallet och sen har jag åkt med mamma till Alunda för att köpa Kornkross och Skor till hästarna. Jag hade tänkt plugga men tror nu jag har gjort det? svar nej såklart jag inte har... Bajs på mig!!! :S
Jag borde ha gjort klart mattehemtentan, kemihemtentan och fysikhemtentan..! Men dum som jag är så har jag inte gjort det.. vad tänkte jag med?! Kuken som inte finns kanske? Blää vad dålig jag känner mig som har haft hela dagen på mig.. -.-
Har gått på Alvedon och Ipren typ hela dagen så kroppen är rätt sliten och trött,, inte kul att bli sjuk men ändå skönt att jag äntligen blir ordentligt sjuk. :) Fryst och haft ont i kroppen och knoppen typ hela dagen..

men jag har iaf ridit Ella och Moritz :) Ella gick toppen bra :D och Moritz också även fast han tyckte det va lite läskigt att det va så mörkt och dimmigt ute (: men är nöjd med dem båda!
Nu ska jag ut och ta in hästarna och sen SKA jag börja med mattehemtentan!!
Vi hörs och ses. See Ya!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv: Har trimmat hee i 3 månader nu för försäljning så nu är hon redo för det! :)

Vicky blev såld i två dagar till Björklinge någonstans men heheheh hon kom tillbaka idag (A)

2011-11-09 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0