Dax för sängen nu!

2011-11-04 @ 23:38:53
Nu är det dax för sängen för min del :) Upp halv 6 för att kunna åka till Gävle kl. 7 :)

Lillpojken är knoppad och klar och transporten och bilen är packad (Y) Känns skönt att allt är klart redan idag.
Blev han inte fin då?


Sen undrar jag om det bara är jag som får lockiga hästar när jag duschar dom?! :o

inte speciellt vackert men lite charmigt ändå ^^


Är det någon mer än bara mig som blev chockad att Olle åkte ut från Idol? o.O What is happening med svenska folket..?! :o
Molly borde ha åkt ut ikväll för hon va verkligen sämst.. Väldigt ovanligt för att vara henne.. men det är inte okej att hon får stanna efter ett sånt totalt fiasko!
Sen när Moa sjöng fick jag gåshud över hela kroppen! Totaly Amazing!

Aja see ya, för nu måste jag sova!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: ullis

haha min ponny blir också lockig när hon e blöt :P

2011-11-07 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0