Äntligen dax att bli sjuk,, hoppas jag..

2011-11-09 @ 00:00:56
Hejsan!
Igår kväll gick jag och la mig 10 med huvudvärk, ont i kroppen och frös som en gris.. väldigt trevligt! Sen vaknade jag idag kl 8 och insåg att shit jag har försovit mig,, men satan va skönt det va att sova! Jag åkte till skolan så jag va där vid 10, missade inte så jätte mkt men lite grann iaf.. efter någon timme så hade jag sjukt ont i huvudet och kroppen igen och frös som fan.. men jag tog en huvudvärkstablett och pallrade mig igenom resten av dagen.
Sen när jag kom hem så käkade jag och gick ut och fixade stallet :) sen kom jag in och käkade middag och då tog jag även en alvedon till då jag började frysa och fick ont i huvudet och kroppen igen.. sen åkte jag och mamma till Alunda för att lappa, men på vägen dit så stannade vi hos några grannar och sålde Newbody, så jag sålde 12paket till (Y) Känns bra att jag är uppe i typ 70st paket nu ^^ hehe
Sen lappade jag och mamma i 1h och 15min (Y) lagom ordentligt träningspass. Hej träningsvärk i benen imorrn! :P Haha
Frös som fan om fingrarna efter 30min.. men nu är jag hemma och har tinat igen (Y) Så nu blir det snart sängen!

Jag är ledig från skolan resten av veckan ;D Snacka om skööönt!! Imorrn har jag bara en mattelektion men eftersom vi är klara med MatteB och vi inte kan börja med MatteC förens nästa vecka så är vi ledig imorrn :D och på torsdag och fredag så åker vår lärare till typ Paris och då har vi ingen lärare och vi har bara två hemtentor att göra i Kemi och Fysik så är lediga då också :P fast ska till skolan och plugga tsm med Linn och Hanna (dom två som läser Natur tsm med mig) på torsdag bara för att vi ska kunna hjälpa varandra med lite saker :)

Så imorrn blir det ut och rida Ella och Moritz! Och i slutet av veckan så kommer hovis och skor dem, då får Ella bakskor också ;D

Men nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sluta frysa!
Och ja som rubiken säger så längtar jag faktiskt efter att bli sjuk,, för har känt att det varit något pågång i typ över 5 veckor nu,, så nu vill jag bara bli ordentligt sjuk så att jag kan bli helt frisk igen :)
Hare bäst!
PUUUSSS

Btw nu har jag fått hem min bild :D den kom idag (Y) Den är ännu finare i verkligheten! så nöjd med den! C:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0