AC på bussen = Isbit till Pimpim..

2011-11-07 @ 18:53:33
I helgen har jag varit hos Älskling :) Elr aa från i lördags kväll till igår kväll :) Väldigt mysigt som alltid att vara med honom! <3
Därför har jag inte så mkt att skriva om helgen.

Idag har vi börjat ett nytt projekt i skolan :) Projekt JULSHOW! (Y) Vi ska planera vår julshow som vi i klassen ska ha på Akademi stallet den 21 December :D Galet kul kommer det bli! Jag kommer inte va me i något nr för jag är ansvarig för fram- och bortbyggnad av banor m.m (:
Vi kommer jobba med det hela måndagarna och även lite på tisdagarna fram till Jullovet! Galet najjs dagar det kommer va.
Så det är vad jag har gjort hela dagen idag :p

När jag åkte bussen hem så höll jag på att bli en isbit ;o Dom körde AC i bussen o.O galna människor! 1timme hem i det och jag va typ en isbit när jag hoppade av.. väldigt skönt.. NOT! Jag satt med vantarna på mig för att inte frysa fingrarna av mig!.. INTE OKEJ!!!
Tur va så va min syster redan i Gimo när jag kom fram så va bara att hoppa in i en varm bil och tina i 20min sen va man hemma. Fast det är kallt inne också så jag fryser nu.

Har ni någon gång varit med om att ni åkt en buss som varit så kall att ni typ blivit en isbit?

Jag orkar inte rida idag då jag är sjuuuukt trött och fryser som fan så ska sätta mig och göra mina hemtentor i Kemi, Fysik och Matte :) Kuligt!
Kemihemtentan handlar om typ såna här roliga kemiska bindningar vilket är enkelt :P


På lördag ska jag tydligen på släktmiddag hos min faster :D kommer bli superkul!!
Hare bäst för nu ska jag sätta mig och vara duktig och plugga!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: blocher

vår julshow kmr bli bääst ;D

2011-11-10 @ 17:09:51
URL: http://blocher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0