46 paket på 3 personer (Y) Duktigt tycker jag!

2011-11-04 @ 10:37:00
Hejsan.
Imorse la jag in beställningarna på Newbody.se och jag har sålt 46 paket på bara 3 personer :P rätt duktigt tycker jag faktiskt ;D Sen kommer vi i familjen att köpa typ 10st också och så ska jag sälja lite mer till andra. kommer nog ha kommit upp i 60st när jag är klar :P hoppas det iaf (Y)

Jag har också satt in pengarna på min kusin konto så jag kan få min bild hon ritat åt mig, den är helt galet snygg! Eller vad tycker ni? :D

Den kommer hem till mig på måndag typ :D Den kommer få en hedersplats på min dörr!!

Men nu ska jag ut i stallet och mocka och duscha Mortiz ut o skritta honom torr :) Tävling imorrn ju och då måste man ju va fiiin!
Ella får vila idag, hon va lite stel i ryggen imorse så inatt får hon sovs med BoT ryggtäcke!

Men vi hörs senare!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0