Talet= (y)

2011-06-01 @ 00:51:36
Tjoobre xD
Dagen började med att ja o Josse stressade som fan inne på skolan i stan för att hinna skriva ut allt inför talet och sen stressade vi till bussen och på bussen panikpluggade vi o va allmänt stressade för vi va lite sena för att våran mentor va seg o inte kunde ge Josse hennes "busskort" (en lapp från UL till de grönabussarna) utan han va tvungen att göra 1000 saker innan... o när v kom fram till AKA så visade det sig att den gruppen som ja o Josse va me i inte skulle läsa upp förens 2timmar senare... kunde dom inte sagt det lite tidigare så hade inte vi behövt stressa som fan..! Men talet gick faktiskt bättre än ja förväntat mej :D kunde nästan allt utantill ;o STOLT!

Sen när vi  efter att vi hade haft talet så va de lunch :D Rostbiffmacka som slukades på några sekunder! ;D Hungrig som en häst va ja!
När vi hade ätit lunch så hade Äventyrarna gjort olika stationer där vi skulle få testa på lite olika saker som dom gör när dom e ute i skogen :) vi fick t.ex. packa en vandrarväska och springa en hinderbana med den på ryggen.. :o över och under olika terränghinder som finns inte på AKAs terrängbana.. :o helt slut efter! Sen fick vi sätta upp ett tält och vid en annan station fick vi testa tända en liten eld med sånadär tändstål eller va de nu hette :P jag va den enda i min grupp som lyckades ;) dom andra skar sig på stålet eller fick blåsor x) LYCKAT!
Sen fick vi även testa på att göra vårt egna te av smultron- och hallonblad med hjälp av ett stormkök :p te't vart ganska gott faktiskt (y)

När jag kom hem så red jag Moritz och gjorde Join Up på Charlie :) Moritz va fin men hoppade och tittade på allt x) Charlie va oxå fin för han lyssnade ganska direkt på mina kommandon o kom in till mej efter bara ca 15min :) suuuuper sköööönt att det går framåt!

Janne min låtsasfarsa fyllde år idag så hans söner var här med sina ungar o grattade honom :) jag säger bara.. FULLT HUS!
Grattis till Janne iaf!

Men nu ska ja sova för imorrn ska jag åka till stan och kolla på när min låtsassyrra springer ut :D hon tar studenten! helt sjukt va fort allt gått! ;o
Menmen nu måste ja sova! GODNATT
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0