Hej igen!

2011-05-24 @ 07:34:31
Sry att ja inte varit så aktiv men ja har haft så fullt upp i skolan o med mitt liv o sånt.. Livet har varit lite upp-o-ner dom senaste månaderna.. Ja vet inte vad ja vill elr hur ja ska nå mina mål. Men snart är de sommarlov o då ska ja bara chilla o ha de skönt! Ja åker till Bollnäs på fälttävlan den 12 juni alltså två dagar efter att ja slutat första året på gymnasiet:-D Asså shit va fort allt gått snart går man i 2an o sen e man helt plötsligt 18 o ska då "vara vuxen" ;o ja vill förbli liten! Tänk va enkelt allt skulle va (y) Just nu sitter ja på bussen till skolan för att ha den 2a o sista delen av Nationella provet i MatteA :-) skönt att snart vara klar me alla Nationella för denna gång :-) men nästa vår kommer nya.. Blää! Ne ni får ha de så bra så får vi se om ja hinner bloggar ikväll elr inte för min lära storasyster Maria är hos i 3 dagar nu, från igår till på onsdag :-) hon bor i Bålsta så träffas inte henne så ofta längre, snarare alldeles alldeles för sällan! Jag ska kolla på Spirit när ja kommer hem har ja precis bestämt för ja lyssnar på musik från filmen o den e så jävla bra! Gråter varje gång^^ Hare bäst! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0