Duktig men ändå inget nyttigt gjort..

2011-05-02 @ 21:37:13
Jag känner mej duktig som har städat hela mitt rum :) tom torkat av hyllorna med en trasa o inte bara handen ;o de e duktigt tycker ja!
Men även fast ja har varit duktig så har inget nyttigt blivit gjort.. borde ha ridit Ella, Tindra o Charlie och sprungit me Moritz men ja orkade fan inte när ja kom hem.. :s men imorrn blire hårdkörning för min del! ska rida alla hästarna och springa 3km! yeah!
Jag började städa mitt rum igår + att ja fixade min nya lampa så ja har plats för alla rosetterna som jag inte fick plats me på väggen :) äntligen va skönt!

Ne nu ska ja ut i stallet o plocka in lite fina hästar o sen sova :) hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0