Veckans Tips V.12

2011-03-28 @ 19:47:33
Här kommer veckans tips för v.12.

Mitt tips denna vecka är till er som har en sammetshjälm och har fått massa dam och smuts i sömmarna och kanterna, och man har testat att försöka borsta eller blåsa bort det men utan lyckat resultat, här har jag tipset som fungerade på min sammetshjälm.
Man behöver en dammsugare och en liten dammsugarborste, sen dammsuger man hjälmen med borsten på och sen är den nästan som ny igen :) det var iaf min.. sen kanske det inte fungerar på allla hjälmar beroende på hur skitig den är m.m men för att lätt hålla den ren så kan man dammsuga den med jämna mellanrum :)

Nu har ni fått veckans tips av mig och har ni något tips ni vill dela med er av så kommentera så lägger jag upp det här på bloggen under erat namn alltså får ni INTE vara anonyma! :)

hoppas ni gillade detta tips.

PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Amandi

Mitt tips är svettband på armarna när man badar häst, har skrivit ett tips-inlägg om de på

Min blogg:)<3

2011-03-29 @ 12:53:45
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0