Måndag 28 Mars 2011

2011-03-28 @ 20:41:56
Hejsan svejsan!
Idag har jag varit i skolan. vi hade två redovisningar idag men jag hade inte hunnit klart med Power-pointen så ska redovisa det på en annan mattelektion, sen hade vi redovisning av plancherna om olika Energikällor, det gick faktiskt ganska bra tycker ja :P
Sen när ja kom hem så red jag ut på Moritz en liten snutt, red barbacka i bara repgrimman o ett rep o han gick riktigt bra faktiskt :P han gjorde tom byten i vart 3:e för bara skänklarna o sitsen, de trodde ja inte skulle fungera men de gjorde de :o

Jag plockade även ur Ellas flätor o hon fick jätte fin o lockig man :D

Sen mockade ja stallet o nu har jag precis kollat klart på "The Amazing Panda Adventure" den va lite dåligt gjord för man såg att pandan va fejkad men storyn va bra :)

Jag har mitt egna vattenhinder xD dock kan man bara skritta o trava igenom då det är på gödselplattan :P


O nu ska jag gå och duka för snart är maten klar o sen blire ut o ta in hästarna runt 21 sen duchen o sova :D

Hare bra alla goa o gla'a!
Kommentera massor nu vavavava?! :D
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Tack :D

Ja, eller halt var hon ju inte direkt. Utan hon hade trampat sig på bakhoven i transporten. Visst hon haltade ju typ den första dagen pga. ömhet oså. Sedan fick hon ett stort sår, så det tog ett tag innan jag kunde rida. Men nu är vi nästan helt igång igen :D Syns dock ett litet ärr på bakhoven (eller precis över kronranden).

Så nu hoppas vi att hon ska vara frisk :)

2011-03-29 @ 14:39:47
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

snyggt med lockigt :D

2011-04-01 @ 17:57:31
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0