Lastträning me Ella :)

2011-03-25 @ 00:34:25
Tjenare alla små sockertoppar! ni är dåååliga på att kommentera.. :/

Lasttränade Ella idag :
) eftersom hon vägrade gå på igår.. mn efter lite NH-repetition så gick hon på på första försöktet när ja skicka in henne :D det behövdes bara lite ledarskapsövningar så funkade allt som vanligt igen :P Mycket duttig hest! ♥
Nu ska hon bara lära sig att stå kvar där inne i mer än 1min :P menmen de tar vi nästa gång!
Jag flätade hennes låååååånga man oxå, inte så noggrant men de blev sött ändå. Ja kom tom ihåg att ta bilder :o duktig ja e elr hur? ^^

Bilderna är grymt dåliga då ja fota me mobilen o hesten ville vara på mej ist för att bli fotad xD



Min fina älskade lilla Ella! ♥


Sen var ja även duktig o städa rummet idag
, då ja va hemma för ja känner mej halvt sjuk o kände inte för att slita arslet av mej på att städa på UPK hela dagen så ja blir ännu dåligare.. Menmen mitt rum blev jääätte rent o snyggt jämfört me innan ^^ ja glömde fota innan ja börja städa så kan inte jämföra med bilderna från efter :( men ja kan försöka förklara hur de såg ut innan,, det var kläder överaaaallt! o katt-, hund- o hästhår o massa damm oxå.. de såg helt enkelt förskräckligt ut,, som en svinstia!
Men efter en stunds arbete fick rummet ett helt ny look :P Bytte lakan i sängen, torkade av hyllorna, bordet o fönstret o dammsög golvet 2ggr o skakade fårskinnet ute o filten katterna ligger på oxå. Jag känner mej riktigt flitig o duktig :D

Här kommer lite bilder på hur de ser ut nu.


Juste igår var jag hos Sjukgymnasten i Gimo för min rygg :) ja fick 3 olika övningar ja ska göra o sen ska ja tbx dit igen den 4 April :)
Jag fick en övning som man skulle göra på pilatesboll eller en pall o sen skulle ja rocka rockring fast rockringen måste ha vikter i sig o sen skulle ja göra plankan fast på knäna :) så eftersom ja behövde en pilatesboll o en rockring me vikter fick mamma åka o köpa de så ja kan göra mina övningar :P man får blåmärken av rockringen för vikterna sticker ut på insidan o trimmar musklerna på något speciellt sätt men de fungerar säger dom, fast de gör jävligt ont nu :P ja har faktiskt varit duktig o tagit bilder på både pilatesbollen o rockringen! dock är inte pilatesbollen upppackad..

Ser ni "bullarna" på insidan av rockringen? de e vikterna.. som man får blåmärken av..


Aja nu sja ja sova för imorrn måste ja till skolan för vi har lastning på förmiddagen o de kan ja inte missa för då blir de jobbigt,, men får se om ja rider elr inte beror på hur ja mår imorrn..

Hare bra o sovgott alla goa o gla'a!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0