Länge sen sist!

2011-03-21 @ 23:27:47
Hejselihejsan!

Nu är de hela 4 dagar sen ja uppdaterade senast! :o men de har varit så mkt att gör så har helt enkelt inte hunnit.. Just nu sitter ja o äter middag helt själv o väntar på att mamsen ska komma hem..
Jag tänkte sammanfatta dom senaste 4 dagarna i detta inlägg lite fort för sen ska ja plugga till Djurkunskapsprovet imorrn (Y)

Fredag
Som vanligt va vi ute på Aka o hade hästkunskap på förmiddagen o så brukar vi vanligtvis rida på eftermiddagen men vi hade examinering av longeringen ist så nu e vi klara me de :p ja fick VG.. helt okej men ja hade kunnat få MVG om ja bara hade orkat göra som HIP säger att man ska göra.. menmen ja e nöjd för de gick riktigt bra sista gången.
Sen åkte jag till Kim o sov där till lördag o åkte me som till BRFs dressyrtävling på Jälla.

Lördag
Jag var på Björklinge RFs dressyr o hjälpte Linda o Kim i caféterian från 7-12 sen åkte hela min familj till storasyter i Bålsta o käkade middag :) Janne skulle sätta upp två skåp o så skulle vi lämna lejonfotsskåpet o då bjöd Maria på galet god mat :P vi fick köttfärslimpa med riktig potatismos o gräddsås o till efterrätt fick vi hemmagjord glass, Hallonfyllda muffins me glasyr o sen fick vi kakor o bullar oxå XD galet mätt ja va sen!!

Söndag
Jag o mamma stod i Caféterian på Jälla när Jälla HSF hade Lokal hästhoppning. Vi stod där från 08.20-17.00 o sen städade vi där till 18.30.. Galet va mkt de va att fixa o dona innan vi kunde åka hem.. sen när vi kom hem va de bara att ut i stallet o mocka o plocka in lite små hästisar, ja skulle ha ridit men ja va helt lost i huvudet efter all stress under dagen så orkade inte.. :)

Idag
Idag har vi haft projekt o matte i skolan :) Sen när ja kom hem så käkade ja o gick ut o red Charlie, galopperade ganska mkt för att hoppas på att få honom lite lugnare imorrn då det är träning för Marie då. Sen skritta ja ut på Moritz en stund, båda ponnyerna kändes fina o fräscha o framåt så de e skönt :D sen mockade ja o nu sitter ja här o har precis ätit klart min middag så nu ska ja göra te o plugga :thumbup:

Ne nu ska ja vara duktig o plugga till Djurkunskapsprovet imorrn! o sen sova.. Natti!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0