Känner mig både duktig o dålig

2011-03-26 @ 12:27:59
Hellu!
Känner mig både duktig och dålig.. Duktig för att ja har kollat igenom alla 479 blogginlägg på bloglovin som ja inte orkat kolla förut :p o dålig för att jag egenligen borde rida 3 hästar idag o övningslasta 2 "/ menmen nu ska ja dricka lite mer apelsinsaft och byta om sen blire ut i stallet o ta itur med sysslorna där! :)
btw de är vår nu (!) för ja brukar känna sug efter apelsinsaft när våren är här! galet skönt ute,, vi har typ +3 (i solen) men de blåser rätt mycket men i solen är det varmt :D

Taggad som satan till tävlingen på Charlie imorrn :D lite nervös för hur han kommer reagera o bete sig oxå.. "/
Ja tänkte be syrran filma när ja rider Ella idag, så får ni se hur min fina (lilla) häst rör sig o så :P hon e så fiiin min lilla cheeey! ♥

Ja fick dessutom ett roligt sms från Bananen idag x) de har ja väntat länge på! hahaha gulligt värre assåw! duttig cheey ;) haha
Ne nu ska pallra mej ut o vara duktig i några timmar! men väcka syrran först,, med en hink eller ett glas vatten va tycker ni? ;) hehehe busig cheey!

de kommer ett inlägg ikväll oxå.
PÖÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0