APU @ UPK

2011-03-17 @ 19:27:31
Hejsan svejsan mina små Jordgubbar!
Idag har jag haft APU UPK :) de va en ganska chill dag idag. vi skurade bara några väggar o några golv.. hehe.. men man börjar vänja sig nu efter att ha gjort de varje torsdag i 7 veckor :p menmen efter praktiken så åkte ja hem o nu sitter ja här :P Men snart ska ja gå o duscha o sen ut o gå me Moritz och Charlie (: Mamma hade mockat idag igen :D GULD på henne! så ja behövver bara ta in dom sen :thumbup:

Min dag har varit chill o slapp, så galet skönt asså :D Men nu när ja e hemma så ska ja städa ännu mer för mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mej  xD Oups ja har inte alls varit lat ^^ men först duschen o sen ut me ponnyerna o intag av hästar, sen rummet!
Aja plikterna kallar!

Hare bäst alla goa o gla'a!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D

Var med och tävla ! :D http://brusella.blogg.se/2011/march/vartavling-vinn-ett-par-ridstovlar-d.html

2011-03-20 @ 15:28:07
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0