Nytt Rum!!

2011-06-09 @ 00:51:26
Hejsansvejsan!
Har städat hela mitt rum idag :D
Det ser ut som en helt nytt rum ungefär x)

Innan..

Efter


Skillnad eller vadå? XD

Maria kommer tbx imorrn (y) hon ville typ åka till Grönan i helgen om det är fint väder, hoppas de inte regnar i helgen :) sen ska vi typ kolla på biljetter till U.K :D Awesome!
Jag saknar faktiskt att hon inte sover i mitt rum :( Känns så tomt utan henne här..

Jag försov mej imorse så ja måste göra en egen Biosfär i en PET-flaska hemma helt själv imorrn.. Duktigt Pimpim!...
Har sista praktikdagen på UPK imorrn :) ska bli kul!
Sen slutar vi på fredag :D Är de någon annan än bara ja som längtar tills sommarlovet börjar på riktigt?!

Aja ja ska sova nu! hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0