Myggmos!

2011-06-02 @ 23:31:51
Asså shiiit va med mygg vi har :o helt ofattbart mycke! Jag har nog gjort väldigt mycke myggmos dom senaste dagarna x)

Storasyster Maria är här :D hon kom igår o har redan gjort sig hemma stadd i mitt rum ;) grejjer överallt xD
Vet inte hur länge hon stannar men de e najjs att ha henne här :) dock blev mitt rum pyttelitet me två sängar i sig.. finns typ en gång mellan sängarna o ja kommer inte in i min garderob så de e tur att ja inte hade hunnit lägga in min rena tvätt (y)


Min älskade storasyster Maria <3


Gjorde Join Up med Charlie idag o de gick riktigt bra efter ett tag :) tom mamma fick klappa honom överallt utan att jag stod bredvid :D
Dock tog det typ 100 år att få in honom från hagen för han o Ella va jätte busiga o tyckte det var kul att mortionera mej ;( men när ja fick hjälp av systrarna så lyckades vi få tag på Charlie.

Nu ligger ja i syrrans säng o har tråkigt o lillebror sitter i min säng o spelar spel på syrrans Ipad :p Maria är i stan o träffar Sofie (hennes bästa barndomskompis) så vi får väl se när hon kommer hem d: de borde bli snart för Sofie ska ju upp o jobba imorrn, hon jobbar som hästskötare hos en ganska stor travtränare, ja minns inte namnet men skit samma.

Jag hade tänkt o sova nu för de  finns ingen rolig inne på Facebook eller Msn..
Hare bäst!
PUUUSSS

Btw..  nu kom Maria hem x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0