Farväl älskade ponny! <3

2011-06-29 @ 22:27:22
Nyss åkte världens bästa Tindra )': Hon åkte till en familj i Enköping för att bli sällskapsponny åt en hopphäst som hoppar ut ur hagen, hon ska även ridas av två små flickor o två små pojkar :-) hoppas hon får de toppen! Ska åka o hälsa på henne om en vecka för att se om allt fungerar som de ska:-) Ja saknar henne redan:( min älskade lilla Tindra som ja har lärt mig allt jag kan på har nu flyttat ut ur mitt stall.. Dom sista bilderna på henne kommer senare ikväll elr imorrn! Älskar dig Tindra! <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE!

neeej gud så tråkigt!!! :( <3333

2011-06-29 @ 23:43:49
URL: http://josefineutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0