Dåligt med kommentarer...

2011-06-08 @ 00:09:49
Det är väldigt dåligt med kommentarer nu när jag har börjat blogga igen.. Skärpning nu tycker ja!

Hej!
Jag har varit i skolan idag, hade Muntlig gruppredovising av arbetet "Konsten att förbereda en unghäst" och sen gjorde jag en Reflektionsuppgift om vad ja tyckte va viktigt m.m i vårt grupparbete o sen gjorde ja klart Nationalekonomin med hjälp av min kära syster när jag kom hem så nu har ja inga rester eller uppgiter kvar :D förutom att Fronter fuckade sig så kunde inte skicka Nationalekonomin till Andreas.. så får göra det i skolan imorrn. Imorrn ska vi även göra en labb på biotopia, men vi ska bara påbörja labben o avsluta den i höst för den behöver typ gro eller va de nu va :P De kommer bli kul iaf, för labb är alltid kul!

Idag fick båda hestarna vila från arbete, då jag att kvar i skolan o pluggade o sen tyckte ja dom va värda en vilo dag :)
Ella va jätte busig i dag så hon levde rövare i hagen xD kommer video på de sen när ja laddat upp den x)

Men nu ska ja sova! Hare Bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0