Bussresorna till o från skolan är saknade..

2011-06-28 @ 22:44:06


Jag vill tillbaka till bussresorna till och från skolan.. när de va på det viset så va du tillräckligt långt ifrån mig men ändå så nära, och mitt liv hade en rytm och en vardag som jag va tvungen att ta mig igenom för att klara allt. Utan dej i mitt liv så vändes det inte upp och ner och ja vill ha det tillbaka för då var allt så mycket enklare. Men ändå så vill ja att de ska bli något mer än det du har startat, ja vill att du skakar om mitt liv mer än du redan har gjort. ör du gör mig glad och nyfiken och allt börjar kännas värt att leva igen!



Tack för att du gjorde ett hål i muren jag hade byggt upp!
Men snälla fortsätt förstöra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0