Bildbomb från idag!

2011-06-16 @ 23:53:20
Hejsansvejsan!
Här kommer en bildbomb från idag :D det är allt från bilder på hästarna till bilder på min misslyckade äggröra xD

Idag är typ min oturs dag x) ja lyckades få en stöt av staketet och när ja skulle sola så gick solen i moln och så hällde ja iskallt vatten över mina fötter när ja skulle ta in hästarna och så misslyckades ja totalt med min äggröra som ja skulle äta till lunch xD
Men ja har varit duktig oxå! Ja har städat hela huset, diskat och sprungit 5km med lillebror :D Klippa följde med o hon skötte sig exemplariskt :D dock va hon helt slut när hon kom hem så hon låg helt utslagen i typ en timme x) som ni ser på bilderna lite senare (y) och så har ja jobbat me Charlie 2gånger i hagen :) han va super duktig! Han och Moritz fick gå med varandra idag o de gick bra mkt bättre än jag hade förväntat mej :D dom nosade på varann o sen va de bra me de :P dom stod o kilade varandra sen (y)

Här kommer bildbomben!

Hästarna <3



Jag <3

Min "lyckade" äggröra xD



Risifrutti och Klippa <3


Hare bäst för nu ska ja sova! :)
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0