Somnat in bredvid dig skulle man kanske ha gjort?!

2011-07-16 @ 03:53:34
Fyfan asså jag vill att det ska vara januari igen.. så att allt kan va bra igen.. :'( </3

Man skulle kanske ha somnat in tillsammans med Charlie. Tänk vad skönt de skulle varit att slippa känna såhär (y)
Nu sitter man ist med gråten i halsen varje dag och en saknad som är enorm och sen är ens absoluta bästa vän skadad o inte går att rida och sen har Ella patella upphakningar i båda bak.. Fan helvetes jävla skit saker...

Killar sviker o beter sig som svin och vännerna känns som man hållar på att tappa bort :( Fan nu vill jag att skolan ska börja så att jag kan få något att göra ist för att bara tänka och sakna!... Jag vill ha tillbaka min vanliga dygnsrytm igen..

FAN TA ALLT!!! </3

Jag älskar er Moritz, Ella och Sherry! och jag kommer ALLTID älska dig Charlie!
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Synd med dina hästar..

Och vad synd att Ella har patella upphakningar.

Är det en mildare form av upphakning eller är det illa?

2011-07-16 @ 09:15:48
Postat av: Elaine

Nej men :( <3 kram

2011-07-16 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0