Slå ihjäl tid!

2011-07-26 @ 21:45:38
Jag sitter och har tråkigt hos pappsen och försöker slå ihjäl tid (Y) de låter som dom har bytit tillbaka till filmen jag ville se så jag pallrar mig nog tillbaka till soffan nu :) Farmor är här så nu är vi alla samlade, pappa, jag, lillebror och farmor :D kommer nog bli en rätt mysig kväll trotsallt! <3

Imorrn ska jag åka till Enköping och träffa fina Anna "Min banan" Alebark :D Ska bli ruligt!!! Har ju inte träffat henne eller någon annan från klassen sen vi typ slutade för snart 2 månader sen ;o inte okej! Därför ska jag ut och äta och typ gå på bio med MINA små älsklingar (Linn, Josse och *piiiip*) på torsdag! :D  Kommer bli helt amazing kul! <3 Saknar er! <3
Sen följer jag med hem till josse, ÄNTLIGEN!! ;O :D sen åker J och jag till mig på fredag sen blire partajjj på Lördag :DDD vi kommer ha så jävla kuuuulll!!!

Älskar er MINA små älsklingar!!!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0