.

2011-07-02 @ 14:00:53
Anledningen till att vi fick ta bort Charlie va för att han fick en pinne rakt upp i hoven som tog så fel att han blev allvarligt skadad och det enda alternativet var operation om han skulle klara sig. Men det va inte helt säkert att han ens skulle bli helt bra igen och han skulle ha så fruktansvärt ont i flera veckor efter operationen så då tyckte vi att det var mer än rätt att låta honom somna in o slippa lida mer. Han har redan lidit tillräckligt i sitt liv och ja ville inte utsätta honom för mer traumatiska händelser.. Jag älskar mitt lilla C o ja kommer sakna honom av hela mitt hjärta i resten av mitt liv!

<3 R.I.P Charlie Boy! <3


Kommentarer
Postat av: karro

Stackare tänker på dig :´( usch va hemskt att de kunde bli så :(((

2011-07-02 @ 14:38:31
Postat av: Emma Sjöström

Vet precis hur det är att förlora en av sina bästa vänner. När jag tog bort Mollie kändes det som om jag aldrig skulle bli bra igen. Det kändes som om jag var helt förstörd, att mitt hjärta var trasigt för evigt. Inerst inne var jag fast besluten att sluta med ridningen. Men det viktigaste när nått sånt här tragist händer är att bortse från den sista tiden då kompisen inte mådde bra, plocka istället fram alla goda minnen och intala dig själv att han verkligen fick ett bra liv! Allt blir bra, om man bara vågar tro på det! Puss, jag finns här <3

2011-07-02 @ 14:40:47
URL: http://eemmaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

<3

och jag måste bara säga, din pappas kommentar på fb. asså haha! inte för att det är kul, så ledsen för din skull gumman, men så kall typ"

2011-07-02 @ 14:46:06
URL: http://fotografamandi.blogg,se
Postat av: Marie

Usch va sorgligt!

2011-07-02 @ 15:02:37
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 21:16:27
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0