Alundagubben

2011-07-05 @ 23:55:41
Idag var jag och Elaine o jobbade på Alundagubben :) vi plockade jordgubbar, vi började 8 men stod o gjorde ingenting till 10 medan vi väntade på Roine (stavningen..) sen visade han hur vi skulle plocka o sen började vi plocka vid 11 o sen slutade vi vid 12 :P men vi fick betalt för alla timmar vi va där :D så nu är ja 160kr rikare :D

Sen åkte vi hem till Elaine och åt och umgicks, vi gick ut o gick oxå :) och ja sa upp kontakten med den som betyder mest bara för att han sårar mig hela tiden.. så jag sa som ja tyckte och sa att de va bäst såhär eftersom han ändå inte var intresserad av en normal vänskap.. Menmen de va tungt men bäst för mig.

Sen när ja kom hem så fixade ja lite i mitt rum o satte upp bilder på Charlie o när jag såg hans stjärn så belv jag påmind om sista ögonblicket jag träffade honom.. Han kollade på mig o hans blick typ frågade mig förvirrat "vart ska du gå? ska du lämna mig här alldeles ensam?" och fyfan va ont det gjorde att bara vända ryggen mot honom och gå där ifrån :'( så idag när ja satte upp bilderna på väggen så påmindes jag om det o då kollapsade allt runt mig och en flodvåg av tårar forsade ner.. :'(

Fan vad jag saknar dig Charlie! <3


Älskar dig igår, idag och för alltid! <3

Just nu sitter ja o lyssnar på Josh Turner på Spotify med syrrans Ipad :) Han äger! Would You Go With Me, Your Smile och Angels Fall Sometimes är dom bästa låtarna!

Imorrn ska ja plocka jordgubbar igen,, fast jobbar 7-12. Lillebror Tinus ska följa med och pocka tror ja  :)
Och jag SKA ta med mig mitt handsfree så ja kan lyssna på musik när ja plockar! Fan va tråkigt de kan va..

Sen imorrn ska ja på konsert med mina små tjejor :D Elaine, Issa, Nea, Frida och Jag ska se på Eric Saade på Krutudden i Östhammar :D det ska bli roligt! Längtar som satan! vondas dock över vad ja ska ha för kläder o för sminkning o sånt :o Inte bra..!

Aja nu ska ja sova så ja orkar upp 5:40 imorrn (y)
Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0