3 hästar, varav 2 barbacka = ont i rumpan och benen!

2011-07-22 @ 00:18:45
Idag har jag ridit alla tre hästarna :D Ella va bråkig men gick helt okej på slutet. Sherry va jääääätte framåt och pigg som vanligt. :)
Och jag skrittade Moritz för första gången sen han vart skadad för 1,5 månad sen :D de är sjukt att man kan bli så glad över att kunna sitta barbacka och skritta en tur på sin ponny :') Han va jäääätte framåt och tyckte det va jätte kul :D så nu är han inte lika grinig och uttråkad längre (y)

Moritz rygg är bred och skön att sitta på när man rider barbacka medans Sherrys va spetsig och vass med en stor klot rund boll under sig xD

Jag älskar mina små sötnosar!

Moritz var jätte fin i benen idag :D <3



Kommentarer
Postat av: Amelie - stallviggeby.blogg.se

Hur högt har du hoppat som högst? :D

2011-07-24 @ 00:31:29
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0