Svar på kommentar..

2011-01-15 @ 21:02:08
Ja tänkte svara på en kommentar ja har fått från Amanda angående att rida storhäst. :)

Amanda:

varför är de speciellt å rida storhäst? haha :D
jag märker ingen skillnad i min ridning

Svar:
Jag tycker det är skillnad att rida storhäst och ponny bara för att ja e så kort o nästan inte väger något. Ponnyerna orkar ja sätta på plats medans en storhäst drar mej ur sadeln. Du har ju ridit stohäst i flera år nu bara för att du e så lång medans jag iprincip bara har ridit ponny i hela mitt liv, ja har alltid fått rida dom små bråkponnyerna bara för att ja e så liten men ändå klara sitta kvar och orkar sätta emot dom när dom bråkar. En storhäst har 7mil längre steg än en ponny och jag är inte van vid det ännu. Jag kan rida en häst me lite kortare steg o mjuka steg bra men en häst me stora och kantiga steg klarar jag knappt av för ja studsar runt som ja vet inte vad xd det är därför ja tycker deet är skillnad att rida ponny och häst (:

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi okii! ja brukar oxå råka ut för små busiga, haha XD:D



o ja, de e lite jobbigt å sitta emot en bamse när man väger 47kg XD men de går ibland, haha

2011-01-16 @ 17:44:31
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0