R.I.P Harley

2011-02-12 @ 16:56:15
Idag fick ja veta att dom har avlivat lilla Harley :'(
Harley är min barndomsvän Linn's förra ponny.
Han köptes till henne när hon låg i sin mammas mage så han har alltid funnits med i mitt liv.
Linn o ja har många roliga minnen me honom o mina ponnyer :') men en dag blev Linn förstor för Harley o bestämde sig för att sälja honom.. han kom till en familj ungefär 1mil från dom, där blev han tyvärr inte så väl omhändertagen så efter ett tag fick Karin o Christoffer (min plastbror o hans fru) chansen att låna honom till sina barn, han verkar ha trivits hos dom o dom me honom va ja vet. Dock för några dagar sen skadade han ögat, de verkade vara så illa att den enda utvägen va att ta bort honom :'( så nu finns han inte längre.. hoppas fina lilla Harley har fått de bra uppe i hästarnas himmel "Trappalanda"! Kommer sakna honom enormt!

R.I.P Harley ♥

Kommentarer
Postat av: juliasivén

R.I.P :( <3

2011-02-12 @ 19:01:20
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0