Ojojojdå :o

2011-02-21 @ 12:16:54
ja såg nu att ja hade missat massor av kommentarer :o fyskäms på mej!

Ja hade fått frågor på frågestunden o lite andra kommentarer oxå ^^
så nu tänkte ja svara på dom en efter en(y)

£li om Frågestund!:
1. Hur gick det på din och Mortiz första tävling?
Svar: om ja minns rätt var det en clearround o vi va felfria i båda starterna, men om de undrade hur de gick på första riktiga tävlingen så minns ja inte ^^

2. Vad är det högsta du har hoppat?
Svar: 130cm med Moritz :)

3. Bästa procent/poäng i dressyr?
Svar: 181p alltså 67,03% (:

4. Hur många gånger har du vunnit?
Svar: 10ggr

5. Vilken klubb tävlar du för nu?
Svar: Jag tävlar för Björklinge Ryttarförening nu :D

6. Hur länge har du ridit?
Svar: Jag har ridit i 13,5 år nu :) och haft egen häst i ungefär 13år :)

7. Vilken häst var den första du tävlade med och hur gick det?
Svar: Första hästen ja tävla med var Syrran en gammal C-ponny vi hade när ja va mindre, jag red bruksridning den gången o vi kom trea :D gulligare o bättre ponny får man leta efter! ;D sen har ja tävlat hoppning me Tindra vilket inte gick så bra i början för vi blev uteslutna varje start fast på slutet av våran karriär gick vi felfria Clearrounder oftast me snabbat tid, dock gick hon inte att tävla loklat för hon har så mkt tävlingsnerver :)

8. Vilken runda är du mest nöjd med?
Svar: Jag vet inte vilken runda ja e mest nöjd med men mina två segrar i Ld+5 o Lc den 5 Juli 2009 på UPK (Uppsala ponnyklubb) och mina två segrar den 18 Okt 2009 i Lc o Lb på Gimo RK är ja verkligen jätte nöjd me :)

9. Vilken runda är du minst nöjd med?
Svar: Min senaste La runda, den 13 feb 2011 på Heby RF.. Utesluten på andra hindret.. Helt o hållet mitt fel!

10. Det roligaste du har gjort med hästar är..?
Svar: Oj vilken svår fråga :o de e mkt roligt ja har gjort me mina älskade ponnyer genom tiderna, men ettav dom bästa minnenen ja har är från ridlägrena hos Sussi Gelinder (fd. Ottehall), första ridlägret ja va på hos henne va i början av 2005 o då va ja på 3 ridläger det året o sen två året efter o även året efter det o  ett 2008 o sen hade hon sitt sista ridläger för mej, Linn, Nicole, Kim o Jennifer 2009 :) dom ridlägrena är något ja ALDRIG kommer glömma! Men sen har ja badat me en häst en gng i mitt liv o de va hur häftigt o kul som helst! :DD

11. Det pinsamaste du har gjort?
Svar: Ojojoj massor ^^ ja kan faktiskt inte komma på något som är pinsamast just nu men ja har gjort många saker ja önskar ja inte gjort x)

12. Har du nån pojkvän? isf, vad heter han? :D
Svar: Nepp ja har ingen kille just nu :) o ja kan säga att killar klarar man sig lika bra utan för dom e oftast bara till problem (y)
juliasivén om Frågestund!:
Fråga: Vad tävlar du för klasser? :)
Svar: Just nu tävlar jag Regionalt Lb o La med Moritz men målet är Msv B :) och på Charlie ska ja troligtvist debutera Ld o Lc på Tierps RK den 27 Mars :)
Amanda om Sry för dålig uppdatering..:
Ja känner oxå så att man bara stressar, o de är prov o skit heela tiden i skolan! :/ <3

Svar: Ja det e lite jobbigt när de e så "/ <3
Amanda om TACK!:
självklart ska du få bilder :D
skickar nån gång när vi är inne på msn samtidigt! ;)<3

Svar: Tusen tack för de! ;DD <3
Sådär de va alla Kommentarer som va intressanta att svara på :D Tack för frågorna! :D
Nu ska ja ut o rida (y)
Hare bra!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0