Dålig uppdatering..

2011-02-09 @ 13:59:00
Sorry att ja har varit dålig på att uppdatera..
men de e inge kul att blogga om det inte är någon som kommenterar.. "/
Aja ja får väl sammanfatta veckan som gått lite fort då.

Måndag:
Då hade jag hoppträning för Arnold Assarsson i Enköpings ridhus :) de va galet roligt :D helt jäkla amazing Mz gick på slutet :o Dock stod han på huvudet i början helöt utan anledning bara.. :s vi galoppera på en smal rektangel och helt plötsligt snubbla han bara till o hamna på knä me mulen i spånet.. "/ efter det så blev han liksom mer uppmärksam på vart han satte fötterna o vad ja bad honom om.. :s han typ gick o sov innan utan att vara allert o stegen.. helt mysko för sen efter "snubblingen" va han grym!
På slutet fick ja äntligen tillbaka galoppen som ja har saknat sen träningen för Micke Schultz i höstas. Så nu taggar vi som satan inför årets första tävling i Heby i helgen :D Felfritt är målet! (y)

Tisdag: Kände jag för att ta det lungt o bara vila när ja kom hem efter skolan, för de känns som om ja håller på att bli sjuk.. Menmen kämpar på till sportlovet sen kommer ja säkert ligga sjuk under hela lovet.. -.-' som vanligt.. Pepparpeppar ta i trä!
Ja har börjat känna mej nerstämd igen.. orkar inte de.. vill vara glad o pigg! Känns inte som om ja passar in längre.. Aja nu ska ni inte behöva höra på vad ja känner!

Onsdag
(Idag): Ska ja på hoppträning för Ulf Johansson i Tuthammars ridhus (Storvreta) :) De ska bli kul att se hur C kommer reagera med massa andra hästar runt omkring honom. :) Det får bli Luva och bomull i öronen ikväll så att han inte börjar skena när dom andra smackar på sina unghästar. Ska rida i unghästgruppen då C inte är färdig för något annat än. :) Hoppas de går bra! (y) Sen ska ja hem o rida Mz efter träningen.

Aja nu måste ja börja jobba på min nyhetsartikel om "Östersunds parasiten Cryptosporidium".. *Suck* de e tråkigt!..

Hare bra underbara vänner!
PUUUSSSS


Ja vill ha sommar nu!! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah får stackars liten söt sak inte tillräckligt me kommentarer? :( ska jag spamma igen? :D:D säg bara till så gör jag de ;);)

va bra de går med ridningen! du klarar säkert felfritt :D

jag saknar våra sms:/ har blivit lite lite de senaste dagarna.. har varit så upptagen att ja inte tänkt på de alls :O illa!! men jag ska försöka bättra mig :D



hade massa saker jag tänkte skriva när jag läste inlägget men har glömt dem nu^^ men nu fick du iaf en kommentar ;) från en rätt knäpp person ifs men.. de får du nöja dig me ;)<33333

2011-02-09 @ 20:39:07
Postat av: Josäfin :>

Myys bild ::D

2011-02-11 @ 22:33:13
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0