Träning för Lotta!

2011-12-01 @ 18:42:00
Idag var det hoppträning för Lotta Björe i skolan :) Moritz var super duktig och skötte sig klockrent! sög liksom tag i hindrena och jag kunde reglera honom framför och mellan dom med bara små hjälper, förutom när vi skulle göra halt eller bryta av till skritt.. då ville han inte alls stanna i början men efter en stund så gick det också :) Superhärlig känsla när han går så bra!
Efter att vi ridit vår sista runda så sa Lotta lite vad hon tyckte och vad hon tyckte man skulle träna på och till mig sa hon "För att du ska få något med dig hem för att träna på så ska du korta tyglarna och tänka på att räta upp dig och skjuta fram underskänkeln lite men annars är allt perfekt", snacka om att man blir glad när man får höra något sånt från en så stor tränare som Lotta :'D Superhärligt att få höra det! Mycketgladchey!! :D

Nu sitter jag här i mitt rum och har sjukt ont i huvudet.. Jag fattar inte,, jag får det efter att jag har ansträngt mig ordentligt (efter hopp/dressyrträningar).. jag fattar inte varför jag får det :( Det gör ont! Bläää
Men jag ska nog typ lägga mig i soffan och vila en stund nu, för får bara ondare när jag håller på med datorn.. Hoppas huvudvärkstabletten börjar verka snart! Är det någon av er läsare som också får huvudvärk efter att du ansträngt dig hårt?

Ni får ha det så bra, jag ska göra så gott jag kan för att själv ha det bra!
PUUUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0