TOTAL PANIK!!!

2011-12-06 @ 12:54:24

TOTAL PANIK när ens dokument från hela denna termin och även dokument som ska vara inne idag och på måndag bara försvinner helt spårlöst!!.. Finns ingenstan på hela datorn,, inte i papperskorgen heller och inte i någon annan mapp.. Skolans IT-tekniker har lunch fram till 13 så man får väl hitta på något annat att göra fram tills dess,, kan ju inte göra min krönika, som ska vara inne ikväll, eftersom den är borta och jag vill inte börja om om jag nu KANSKE kan få tillbaka orginaldokumentet. får hoppas att dom hittar den!

Men nu ska jag försöka göra något vettigt iaf! Blir hem och rida efter skolan eller om jag måste stanna kvar i skolan för att göra klart min krönika,, får se hur det blir när jag vet om jag får tillbaka min mapp med alla mina dokument.

PUUUSSS

Bella och Jag nyår 2010


Kommentarer
Postat av: bella

ÅH minnen. Din vurpa <3 hahah

2011-12-06 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0