Tjenixenpixen..

2011-12-06 @ 20:19:35
Tjenixenpixen
Idag red jag bara ut en liten stund barbacka på båda hästarna :) Ella var huuuuur pigg som helst och taktade så fort jag tog det minsta lilla i tyglarna och jag skulle bara skritta henne hade jag tänkt eftersom det är typ 3e gången jag rider henne barbacka xD sötpluttan!
Moritz gjorde jag lite övergångar på ute på åkern, blev riktigt nöjd på slutet för han började lyssna för minsta lilla signal då :D Superhärligt när han blir så!
Mamma hade mockat så det slapp jag, väldigt skönt! Tack Mamma!
Kom ju inte hem från skolan förens halv 6 bara för att jag var tvungen att vänta på att dom hittade min mapp,, men det gjorde dom inte så åkte hem.. men han som är ansvarig för backup:en på Servern ska kolla om han hittar den när han jobbar igen.. imorrn hoppas jag!!!  Måste få mina dokument snart! :o jag kommer få ordentligt med panik annars! :(

Menmen nu är det matdax, blir hamburgare till middag ;D Hemmalagade såklart!
Men ni får ha det så bra!
PUUUSSS



- Utan din närhet så fryser jag!.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0