Tindra, Moritz, Farmor och Annons = Dagen

2011-12-26 @ 22:53:44
Idag har jag varit och ridit Tindra hos Marie :) hon gick super bra på slutet! Efter det red jag ut och busade med Moritz en stund, sen åkte jag till Farmor med pappa och lillebror, vi åt julmat och hade trevligt :) nu ligger jag i soffan hos pappa och kollar på "Den där Mary",, den suger!..
Imorrn ska jag till Marie och rida Tindra igen, hoppas hon går lika bra som idag! :D
Men nu måste jag sluta!

Btw, imorse la jag ut en annons på Moritz :/ Ni som har bloggar och vill får väldigt gärna länka den vidare, sprid gärna ut att han är tillsalu också, det skulle vara väldigt gulligt av er :D

HÄR ÄR ANNONSEN!

Ni får ha det så bra!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0