Regn.. i december..

2011-12-04 @ 17:58:07
Idag har jag pakat upp och pakerterat om 83st Newbodypaket, sen åkte jag och mamma och lämnade dom paket som vi skulle lämna till grannarna. Sen red jag Ella och Moritz. När jag precis skulle ut med Ella så började det regna och det typ vräkte ner... men sen när jag gick ut med Moritz så slutade det som tur va (Y) Ella var super idag, det va Moritz också förutom när vi skulle göra byten,, då hoppade han iväg i bytet.. men efter en stund så gick det bättre. Är nöjd med båda idag!
Jag har inte så mycket att skriva då jag inte har gjort något speciellt intressant idag. Har ni gjort något intressant idag då?
Jag fattar inte hur det kan regna i december.. ;o det SKA vara snö NUUU!!!

Jag funderar på att ha en liten frågestund typ måndag till söndag nästa vecka, vad skulle ni tycka om det?

Men nu ska jag dra.
hare bäst!
PUUUSSS


Kommentarer
Postat av: bella

ja jag har testat rida barbacka, är mycket skönare på Galliano än Ruben kan jag säga ;) Går lite långsammare så man hinner med rörelserna bättre ;) Vi får köra barbacka hoppning nångång hahah :D

2011-12-04 @ 22:23:45
URL: http://domkallarmigbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0