Min underbara lilla svarta pärla! Så saknad!

2011-12-27 @ 20:46:52
Det kändes väldigt underligt och lite konstigt att hålla i elbasen igen för första gången på över 2år.. hela två år sen sist!! o.O helt sjukt länge! Dock var den väldigt bekant och saknad min lillla svarta pärla! Nu när pappi håller på att göra om vårt sovrum till musikstudio med riktiga förstärkare och högtalare, de som han använde när han spelade som ung, så ska man kanske börja spela lite smått hemma igen?! Eller vad tycker ni?
Jag tror iaf att jag kommer göra det, så sjukt saknat att bara kunna hänga pärlan runt halsen och spela en låt, finns inget bättre än det!

Idag har jag inte gjort mycket.. läst Breaking Dawn, sovit och möblerat om lite i sovrummet tsm med pappi :) Vad har ni gjort idag då?
Ne nu ska jag gå och sätta på mig min poncho och sen slänga mig på soffan  och bara ligga och lata resten av kvällen!
Hoppas ni få det lika härligt som jag kommer ha!

Btw kommer inte åka till Marie imorrn men förmodligen på Torsdag :)
Hare bäst så hörs vi!
PUUUSSS

Min svarta underbara lilla pärla och jag sommaren 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0