MAAAAAAT

2011-12-02 @ 10:55:46

Nu har jag och Hanna varit på möte med Rektorn och Mentorerna om likabehandlingsplanen , det skulle varit Stylistelever med också men dom ville inte sen.. Så det blev bara jag och hanna. Vi fick pepparkakor :D Hehehe
Men nu sitter jag och räknar matte medan de andra gör en labbrapport, snart lunch!! (Y) Min mage skriker MAAAAAAT!!! är sjuuuukt hungrig.. hann inte äta frukost då jag vaknade 6.55 och bussen från Gimo går 7.05 så fick åka till Alunda där den går 7.20,, jag hann men jag fick kasta på ig kläderna sammtidigt som jag borstade tänderna och sminkade mig typ ;s Blev väll sådär lyckat men det funkar..

Idag kommer jag få sällskap av Hanna på bussen hem då hon ska till sin pojkvän som bor ut mot mig.
Men nu är det lunch om 10min så måste jobba lite mer matta först :)

Hare bäst!
PUUUSSS

Visst är han en riktig snygging min lillebror? ;)
josse jag vet att du tycker det ;) hahahah


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha :$

2011-12-02 @ 20:45:03
URL: http://josefineutank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0