I can't accept everything,, but I don't know how to live without you.. <3

2011-12-11 @ 21:30:56
Vi får helt enkelt se hur mitt liv löser sig imorrn, och om det fortsatter som det har gjort fram tills nu eller om det blir bättre eller bara ändrat för att sedan bli bättre igen. Svaret på frågan om mitt liv får vi helt enkelt imorrn,, jag hoppas på att det fortsätter som det gjort fram tills nu fast snäppet bättre för vill verkligen inte förlora någon som jag har i mitt liv men jag vill inte heller bli behandlad såhär. det funkar liksom inte... Menmen jag får tåligt vänta tills imorrn för att få se hur mitt fortsatta liv blir.

- You are everything to me, I don't know how to live without you but I can't accept everything. <3


Kommentarer
Postat av: Amandiseeeeen

sv; hihi ja det har han :D äntligen en större box!

2011-12-12 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0